Web Hosting

Siti Nordiana Terkilan Terpalit Kontroversi, Lagi




Siapa tidak terkejut apabila dikaitkan dengan kontroversi sedangkan apa yang terjadi adalah sebaliknya. Berhadapan dengan situasi sedemikian, Siti Nordiana atau mesra dipanggil Nana tidak mudah melatah dan berterus terang dalam berbicara.
“Sepanjang dua tahun kembali aktif, saya tidak pernah datang lambat ke mana-mana program kerana dilayan seperti seorang askar oleh pengurus saya. Dia akan bagi ‘call time’ dua jam awal daripada masa sebenar supaya saya tidak tiba lewat”
“Saya tidak tahu menahu mengenai gosip yang tersebar itu tetapi mengaku ada minta budi bicara pihak produksi supaya awalkan giliran saya. Ketika itu saya sampai awal tetapi program itu tidak mula lagi,” katanya kepada Harian Metro.
Tambah Nana lagi, tujuan dia terpaksa mengambil keputusan tersebut kerana dia turut terlibat dalam acara anugerah yang akan disiarkan secara langsung di lokasi lain. Penyanyi wanita mula mengetahui perkara berkenaan pun dari sebuah ruang gosip akhbar tempatan.
“Sudah tentu saya terkilan kerana sebagai artis saya sedaya upaya memberi sepenuh komitmen dan sokongan terhadap program-program tempatan. Apa pun, dikesempatan ini saya ingin memohon maaf kalau ada melakukan kesilapan atau menyusahkan mana-mana pihak,” jelasnya. 

kredit : rotikaya

No comments